FORGOT YOUR DETAILS?

CREATE ACCOUNT

Termeni si conditii

Cum comand?

Poti comanda online, cu plata ramburs sau prin card, produsele pe care le doresti, fara a te mai deplasa la un magazin cu profil naturist. Astfel economisesti timp si bani. Fiecare produs pe care doresti sa-l cumperi trebuie sa fie adaugat in cosul tau de cumparaturi. In dreptul fiecarui produs exista un buton „Adauga in cos” care iti va adauga produsul selectat direct in cosul tau de cumparaturi.

Cosul tau de cumparaturi actualizat permanent va aparea mereu in bara de meniu din partea de sus a paginii, langa butonul de logare. Acolo poti:

  • modifica cantitatea fiecarui produs comandat
  • vizualiza costul produselor alese
  • scoate un produs din cos

In clipa in care doresti sa finalizezi comanda, apasa butonul „Finalizeaza comanda”. Acest pas te va duce intr-o fereastra in care vei completa datele personale, adresa de livrare, vei alege modalitatea de plata si de expediere a produselor. Dupa completarea tuturor acestor informatii, vei primi un e-mail de confirmare a comenzii. Odata completate, aceste date vor ramane inregistrate in contul tau. si nu va mai fi necesar sa le introduci din nou in cazul unei noi comenzi, decat daca doresti sa le schimbi (exemplu: o alta adresa de livrare).

Pot comanda si prin telefon?

Da, se poate. Numarul de telefon la care ne poti contacta este 0734.853.843, de apelat intre orele 09:30 si 17:30 de luni pana vineri.

Cum se procedeaza cu comenzile?

Comenzile sunt preluate si procesate in cel mai scurt timp posibil, fara a se depasi o zi lucratoare de la primirea comenzii in cazul unora dintre produse sau o perioada superioara de timp in cazul altora – de exemplu produsele din categorii ce necesita o perioada mai lunga de timp pentru procesare fata de alte categorii.

Acestea sunt onorate in ordinea intrarii, in limita stocului disponibil. Desi disponibilitatea fiecarui produs este verificata si actualizata zilnic, exista totusi posibilitatea comandarii unui produs care nu se mai afla in stoc. In acest caz, in momentul preluarii comenzii, vei fi contactat telefonic sau prin e-mail pentru a confirma anularea sau livrarea partiala a comenzii. In situatii speciale (perioade de varf, vacante etc.) pot aparea intarzieri in operatiunile de prelucrare si livrare a comenzilor. Comenzile nu sunt procesate in weekenduri si in perioada sarbatorilor legale.

Care este valoarea minima pentru care pot comanda?

Nu exista o valoare minima a comenzii, in schimb S.C. ACTIV PHARMA STAR S.R.L. isi rezerva dreptul de a refuza comenzile ale caror informatii sunt incomplete.

Pot adauga in cos produse din categorii diferite?

Da. De la suplimente alimentare la ceaiuri, miere si sucuri 100% naturale, toate pot intra in cosul tau.

Daca pretul afisat este diferit de pretul real?

Preturile produselor sunt exprimate in lei, includ TVA si sunt valabile sub rezerva erorilor umane de introducere. Daca ai comandat un produs cu pretul afisat eronat, vei fi contactat prin e-mail sau telefonic pentru a valida comanda in noile conditii.

Cum platesc si cum se face livrarea?

Pentru produsele achizitionate ai la dispozitie urmatoarele modalitati de plata:

  • ramburs, la ridicarea coletului, daca optezi pentru livrarea produselor prin curier
  • plata in numerar, la livrarea coletului, daca alegi livrarea prin curier.
  • inainte de expedierea comenzii, cosul de cumparaturi va calcula si va afisa exact valoarea cheltuielilor de transport;
  • plata online prin card, indiferent de modalitatea de livrare aleasa;

Metode de livrare

ActivPharma.ro ofera posibilitatea livrarii in tara sau in Bucuresti doar prin curier.

Care sunt taxele de livrare?

Valorile afisate includ tva. Aceasta taxa de livrare se va adauga la valoarea comenzii, astfel incat pretul achitat la curier pentru a intra in posesia pachetului va reprezenta costul comenzii, plus taxele de livrare.

In ceea ce priveste livrarea transportul se efectueaza exclusiv prin intermediul curieratului, iar taxe de transport sunt:

Livrare in Bucuresti - 5 lei

Livrare in tara - 5 lei

Taxele de mai sus includ T.V.A.

Pot returna un produs/ o comanda?

Conform art. 7 alin. 1 din OG 130/2000 privind regimul juridic al contractelor la distanta si Legii nr. 51/2003, care aproba Ordonanta, "consumatorul are dreptul de a denunta unilateral contractul la distanta, in termen de 30 zile lucratoare, fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv. Singurele costuri care cad in sarcina consumatorului sunt cheltuielile directe de returnare a produselor".  

In aceasta situatie, Clientul se obliga sa ne notifice intentia sa de a returna produsele achizitionate, prin orice mijloc de comunicare scrisa (e-mail/fax/etc) in termen de maxim 30 zile lucratoare de la primirea produselor. Clientul este responsabil sa se asigure ca produsele se vor returna in maxim 30 zile lucratoare de la primirea coletului.

In orice situatie de returnare a produselor, acestea trebuie sa fie in aceeasi stare, in ambalajul original, cu etichetele intacte si impreuna cu toate documentele care l-au insotit (factura, bon etc.). Produsele returnate trebuie sa fie in aceeasi conditie ca la primire: fara deterioari, fara defecte (cu exceptia viciilor ascunse si exceptand defectele deja semnalate de client in corespondenta cu ActivPharma.ro ).

Conform art 10 lit. c din O.G. 130/2000 Acti Pharma Star S.R.L. isi rezerva dreptul de a nu accepta returnarea produselor care, prin natura lor, nu pot fi returnate sau care se pot degrada (perisabile) ori deteriora rapid, cum ar fi produse de lenjerie intima, costume de baie, ciorapi si produse cosmetice desigiliate, produse alimentare. Pe fiecare pagina de produs exista informatia privind posibilitatea de retur (daca produsul este sau nu returnabil). Produsele ce constituie un set trebuie returnate ca set.

Clientul se obliga ca inainte de expedierea returului sa trimita un e-mail pe adresa info@activpharma.ro, care sa contina:

  • data expedierii coletului
  • numarul comenzii

Pot returna un produs/ o comanda?

Conform art. 7 alin. 1 din OG 130/2000 privind regimul juridic al contractelor la distanta si Legii nr. 51/2003, care aproba Ordonanta, "consumatorul are dreptul de a denunta unilateral contractul la distanta, in termen de 10 zile lucratoare, fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv. Singurele costuri care cad in sarcina consumatorului sunt cheltuielile directe de returnare a produselor".

In aceasta situatie, Clientul se obliga sa notifice S.C. Activ Pharma Star S.R.L., intentia sa de a returna produsele achizitionate, prin orice mijloc de comunicare scrisa (e-mail/ fax/ etc) in termen de maxim 30 zile lucratoare de la primirea produselor. Clientul este responsabil sa se asigure ca produsele se vor returna in maxim 30 zile lucratoare de la primirea coletului, in caz contrar S.C. Activ Pharma Star S.R.L. are dreptul de a refuza coletul.

In orice situatie de returnare a produselor (chiar si cand returnarea ii este imputabila S.C. Activ Pharma Star S.R.L. – coelte deteriorate, produse gresit facturate/ gresit livrate, produse cu defecte de fabricatie), acestea trebuie sa fie in aceeasi stare, in ambalajul original, cu etichetele intacte si impreuna cu toate documentele care l-au insotit (factura, certificate de garantie etc). Produsele returnate trebuie sa fie in aceeasi conditie ca la primire: fara deterioari, fara defecte (cu exceptia viciilor ascunse si exceptand defectele deja semnalate de client in corespondenta cu ActivPharma.ro ).

Conform art 10 lit. c din O.G. 130/2000 Activ Pharma Star S.R.L. isi rezerva dreptul de a nu accepta returnarea produselor care, prin natura lor, nu pot fi returnate sau care se pot degrada (perisabile) ori deteriora rapid, cum ar fi produse cosmetice desigiliate, produse alimentare si nealimentare, suplimentele alimentare. Produsele ce constituie un set trebuie returnate ca set.

Clientul se obliga ca inainte de expedierea returului sa trimita un e-mail pe adresa info@activpharma.ro, care sa contina:

  • data expedierii coletului
  • numarul comenzii
  • produsele returnate
TOP